ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΓ ΤΟΥ ΣΙΕΛΒΕ ΚΑΙ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ Δ. ΣΕΛΕΚΟΥ ΣΤΟ 12Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΓ ΤΟΥ ΣΙΕΛΒΕ ΚΑΙ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ Δ. ΣΕΛΕΚΟΥ ΣΤΟ 12Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Ο Γ.Γ. του ΣΙΕΛΒΕ (του Σωματείου της ΟΙΕΛΕ στη Βόρεια Ελλάδα) και μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Δ. Σελέκος παραβρέθηκε στο 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ και απηύθυνε τον ακόλουθο χαιρετισμό:

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Εκ μέρους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) χαιρετίζω την έναρξη των εργασιών του 12ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ για «Το Εκπαιδευτικό έργο σε συνάρτηση με τους όρους και τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών».

Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες έχουμε εγκαίρως, εδώ και πολλά χρόνια, διαγνώσει ότι πλάι στις κλασσικές μορφές συνδικαλιστικής δράσης, απαραίτητο εργαλείο αποτελεί η επιστημονική ανάλυση και τεκμηρίωση τόσο της εκπαιδευτικής πραγματικότητας όσο και των θέσεων και των διεκδικήσεων που προτάσσονται. Για αυτό και η ΟΛΜΕ με το ΚΕΜΕΤΕ και η ΟΙΕΛΕ μέσω του ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ συνεισφέρουν τα μέγιστα στη μελέτη και ανάλυση του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι και παρέχουν ισχυρό – επιστημονικό οπλισμό στην πολυεπίπεδη δράση των συνδικάτων.

Πράγματι, τόσο οι εργασίες τούτου εδώ του πολύ ενδιαφέροντος συνεδρίου όσο και η Ετήσια Έκθεση που την περασμένη Τρίτη στην Αθήνα παρουσίασε το ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ σε συνεργασία με το «Παρατηρητήριο Θεμάτων Αναπηρίας» ΕΣΑμεΑ για τα «Βασικά μεγέθη Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Εκπαίδευση και Εργασία χωρίς αποκλεισμούς» αποδεικνύουν πως η εκπαιδευτική κοινότητα παρέχει συνεχώς και ακαταπόνητα πολύτιμη επιστημονική τεκμηρίωση όχι μόνο για να επιτύχει κλαδικούς στόχους, αλλά για να βοηθήσει την κοινωνία και την Πολιτεία.

Και για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, αυτοί οι επιστημονικοί φορείς των εκπαιδευτικών αποτελούν και την μόνη ίσως σοβαρή δομή συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων και παραγωγής εκπαιδευτικής πολιτικής θέσης στην Ελλάδα.

Στην προοπτική αυτή είναι ανάγκη και θα αποτελούσε ιδανική συνθήκη η συνεργασία των επιστημονικών αυτών φορέων των ομοσπονδιών ώστε να ενισχυθεί  και να εμπλουτιστεί περαιτέρω το κρίσιμο έργο που επιτελούν.

Έτσι κι αλλιώς ο εκπαιδευτικός χώρος στον οποίο δραστηριοποιούμαστε είναι ενιαίος και εμείς, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, παλεύουμε καθημερινά να προασπίσουμε τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του εκπαιδευτικού αγαθού στην Ελλάδα ενάντια σε αγοραίες λογικές που θέλουν την εκπαίδευση όχι δικαίωμα, αλλά εμπόρευμα.

Με αυτές τις λίγες σκέψεις εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες του συνεδρίου σας.