Εντείνεται η αγωνία εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών για την κατάσταση στα Εκπαιδευτήρια Μ.Ν. Ράπτου στη Λάρισα – Ελπίδες ότι η δικαστική διαδικασία της Παρασκευής θα αποκαταστήσει την ομαλότητα

Εντείνεται η αγωνία εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών για την κατάσταση στα Εκπαιδευτήρια Μ.Ν. Ράπτου στη Λάρισα  – Ελπίδες ότι η δικαστική διαδικασία της Παρασκευής θα αποκαταστήσει την ομαλότητα

Πριν από ένα μήνα περίπου, μετά από δεκάδες καταγγελίες τρομοκρατημένων εκπαιδευτικών, είχαμε δημοσιεύσει ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ για την ανησυχητική κατάσταση που επικρατεί σε ένα ιστορικό ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της περιφέρειας, τα Εκπαιδευτήρια Μ.Ν. Ράπτου στη Λάρισα. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, η εμπλοκή επιχειρηματιών και ανθρώπων που ισχυρίζονταν ότι εκπροσωπούν την Μητρόπολη Λάρισας στο σχολείο έχει επιβάλει ένα άνευ προηγούμενου κλίμα τρομοκρατίας με διοικητικές αλλαγές, με δυσμενείς μεταβολές στις εργασιακές σχέσεις, με εκφοβισμούς, με παρακολούθηση λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πληροφορούμαστε, επίσης, από γονείς που επικοινώνησαν μαζί μας ότι προετοιμάζεται αύξηση διδάκτρων, γεγονός που εντείνει ακόμη περισσότερο την αγωνία ότι η «νέα τάξη πραγμάτων» στο σχολείο έχει ως στόχο να απομυζήσει πόρους, φυσικά εις βάρος των γονέων και των μαθητών και τελικά της ίδιας της βιωσιμότητας ενός σχολείου που μέχρι πρότινος έσφυζε από οικονομική και εργασιακή υγεία.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που μας παρείχαν οι συνάδελφοι, την Παρασκευή 4/2 διεξάγεται στη Λάρισα δικαστική διαδικασία για το ιδιοκτησιακό ζήτημα του σχολείου. Εκφράζουμε την ευχή η απόφαση της δικαιοσύνης να λειτουργήσει προς όφελος της ομαλής λειτουργίας του σχολείου, του αρμονικού κλίματος ανάμεσα σε διοικούντες και εργαζόμενους και της βιωσιμότητας του μεγαλύτερου ιδιωτικού σχολείου της Θεσσαλίας. Επαναλαμβάνουμε ότι ως Ομοσπονδία μας αφήνει αδιάφορο το ποιος θα είναι ο ιδιοκτήτης. Δηλώνουμε όμως προς κάθε κατεύθυνση ότι θα δώσουμε τη μάχη με κάθε έννομο μέσο δίπλα στους συναδέλφους μας για να διασφαλιστούν τα στοιχειώδη δικαιώματά τους και να συνεχιστεί η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης στο σχολείο.