ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ETUC ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΣΕ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ-ΑΜΕΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ETUC ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:  ΣΕ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ-ΑΜΕΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με επιστολές τους προς τον Υπουργό Παιδείας η ΓΣΕΕ και η Συνομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων (ETUC) ζητούν από τον Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη την άμεση νομοθέτηση ρύθμισης για την ιδιωτική εκπαίδευση, ώστε να αντιμετωπιστούν οι σοβαρές αρρυθμίες του χώρου και τη διακοπή κάθε διαλόγου με την ΜΚΟ ECNAIS που εκπροσωπεί «ελεύθερα – ανεξάρτητα» σχολεία στην Ευρώπη μετά την αποκήρυξή της ως κοινωνικού εταίρου από την Κομισιόν. Είναι ιδιαίτερα σημαντική η παρέμβαση της ETUC που σπάνια παρεμβαίνει σε μεμονωμένα, κλαδικά ζητήματα χώρας της Ε.Ε., καθώς αποδεικνύει ότι τα ευρωπαϊκά συνδικάτα ανησυχούν βαθύτατα για την εμπορευματοποίηση της παιδείας στη χώρα μας και για τη ζημιά που αυτή προκαλεί στη δημόσια εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να γιγαντώνονται οι ανισότητες.

Η ΓΣΕΕ κρίνει ως θετικές τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας για την καταπολέμηση του φαινομένου των παράνομων τίτλων σπουδών και της προστασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από τις μονομερείς, βλαπτικές μεταβολές των όρων εργασίας τους, όμως θεωρεί ότι επείγει η ψήφιση νομοθετικής ρύθμισης για την επαναφορά της εποπτείας της ιδιωτικής εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας για να καταπολεμηθεί η χρονίζουσα ανομία στο χώρο και να προστατευθεί η δημόσια εκπαίδευση, η αξιοκρατία και η ισονομία ανάμεσα σε όλους τους μαθητές.

Τόσο η ΓΣΕΕ όσο και η ETUC με τις επιστολές τους τονίζουν ότι η ελληνική πολιτεία δεν μπορεί να συνδιαλέγεται με την ΜΚΟ «φάντασμα» ECNAIS, από τη στιγμή που η Κομισιόν με επίσημο έγγραφό της θεωρεί πως δεν μπορεί, εντός ΕΕ, να έχει ρόλο κοινωνικού εταίρου, λόγω των διακηρυγμένων θέσεών της για πλήρη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη.