Κροκοδείλια δάκρυα και βαθιά υποκρισία του Υπουργείου Παιδείας για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς με αφορμή τα τεστ για τον COVID-19 (που θα έπρεπε να πληρώσουν οι σχολάρχες και όχι το κράτος)– Υγειονομική βόμβα οι 4.000 αδήλωτοι συνάδελφοί μας που δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην πλατφόρμα

Κροκοδείλια δάκρυα και βαθιά υποκρισία του Υπουργείου Παιδείας για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς με αφορμή τα τεστ για τον COVID-19 (που θα έπρεπε να πληρώσουν οι σχολάρχες και όχι το κράτος)– Υγειονομική βόμβα οι 4.000 αδήλωτοι συνάδελφοί μας που δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην πλατφόρμα

Υποκρισία και κροκοδείλια δάκρυα του Υπουργείου Παιδείας για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, όταν με αποφάσεις της παρούσας ηγεσίας του έχουμε μετατραπεί σε απλούς υπαλλήλους εποπτευόμενους από το Υπουργείο Εργασίας, όταν αποκλειόμαστε από προγράμματα επιμόρφωσης, όταν το εκπαιδευτικό μας έργο και οι διαδικασίες βαθμολόγησης και απονομής τίτλων σπουδών βρίσκονται κάτω από την απειλή της άμεσης, χωρίς αιτιολογία, απόλυσης.

 

Χρειάστηκε να υπάρξει ανακοίνωση στελέχους πολιτικού κόμματος ώστε το Υπουργείο Παιδείας να «ευαισθητοποιηθεί» υποκριτικά και να απαντήσει, έστω και έμμεσα, σε ερώτημα της ΟΙΕΛΕ και πιο συγκεκριμένα για το ζήτημα της συμμετοχής ή μη των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στα δωρεάν τεστ για τον COVID-19. Το θέμα αυτό έφεραν υπόψιν της ΟΙΕΛΕ δεκάδες συνάδελφοί μας που δεν μπόρεσαν να γραφτούν στην πλατφόρμα, ανησυχώντας ότι θα αποκλειστούν από την υπηρεσία αυτή και ζητώντας την παρέμβασή μας, καθώς σε καμιά οδηγία του Υπουργείου δεν γίνεται ξεκάθαρη αναφορά στη συμμετοχή ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

 

Με αφορμή το ζήτημα των δωρεάν τεστ, πέντε ερωτήματα για την κ. Κεραμέως και το επιτελείο της:

 

  1. Μιας που τα ιδιωτικά σχολεία έχουν μετατραπεί σε αμιγείς επιχειρήσεις, γιατί δεν επιβαρύνονται με τα τεστ οι σχολάρχες; Γιατί να πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός τα σπασμένα των «επιχειρηματιών» της εκπαίδευσης; Ή μήπως τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια είναι «σχολεία» μόνο όταν πρόκειται να πονέσει η τσέπη των «χορηγών» της ΝΔ;
  2. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ρητή πρόβλεψη της συμμετοχής μας και καθώς υπαγόμαστε πλέον στο Υπουργείο Εργασίας, δεν θα έπρεπε να υπάρξει εγκύκλιος οδηγία για τη συμμετοχή μας στην πλατφόρμα, ή για την υποχρέωση των ιδιοκτητών να πληρώσουν αυτοί (όπως θα έπρεπε) και όχι το κράτος τα τεστ για τον κορωνοϊό;
  3. Στο myschoolείναι δηλωμένοι μόλις 7.800 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί. Τι θα γίνει με τους υπόλοιπους περίπου 4.000 που είναι αδήλωτοι και δεν μπορούν να δηλωθούν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ώστε να κάνουν τα test COVID; Έχει σκεφτεί η κυρία Κεραμέως ότι καλύπτοντας τη μαύρη εργασία και την φοροδιαφυγή των σχολαρχών συντηρεί μια υγειονομική βόμβα στα ιδιωτικά σχολεία;
  4. Για τον πρωτοφανή αποκλεισμό μας από την επιμόρφωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, γιατί δεν απαντά κανείς από το Υπουργείο στην επιστολή που εδώ και πολλές ημέρες έχουμε αποστείλει; Για τα τεστ, προκειμένου να μην ξοδευτούν οι ιδιοκτήτες, είμαστε «ισότιμοι» εκπαιδευτικοί, ενώ για την επιμόρφωση που αποτελεί σημαντικό τμήμα του έργου μας όχι;
  5. Γιατί, επίσης, δεν απαντά κανείς στα συνεχή μας ερωτήματα και στην εξώδικη διαμαρτυρία μας για τις επί μήνες απλήρωτες μητέρες σε άδεια ανατροφής τέκνου;

Ας μην παριστάνει, επομένως, την έκπληκτη η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για την αντίδραση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και της ΟΙΕΛΕ.  Όταν οι διακρίσεις εναντίον μας και οι αποκλεισμοί είναι ο κανόνας, ας μην της φαίνεται «αναπάντεχη» η απολύτως δικαιολογημένη δυσπιστία και αγανάκτηση του συνόλου του κλάδου μας. Είναι ξεκάθαρο ότι αντιμετωπιζόμαστε από αυτήν ως εκπαιδευτικοί και πολίτες β’ κατηγορίας, ως αναλώσιμοι υπάλληλοι.